Website shop

  • Webshop teszt online próbavásárlással

Webáruház tesztelése online próbavásárlással, inkognitós próbavásárló segítségével.

A módszer segítségével Ön megtudja, hogy az egyes ügyfelek megkereséseire milyen gyorsan reagálnak munkatársai, milyen tájékoztatást kapnak, mennyi idő telik el a kapcsolatfelvételtől az áru átvételéig, a felállított ügyfél kezelési sztenderdeknek mennyiben felel meg az ügyfél kezelés folyamata.

  • Website teszt

Az ön vállalkozásának Website-ja a felhasználók szemével nézve.

Az első benyomás sok esetben a leendő vásárlóban, ügyfélben, vendégben egy vállalkozás Website-jára ellátogatva alakul ki, hiszen sokan a világhálón keresgélve válogatnak a különböző áruk, szolgáltatások között. Fontos kérdés tehát, hogy mennyire felhasználó barát az ön Web oldala, és milyen hatást vált ki az oda látogató, külső szemlélőkből. Erre ad választ az ÁKIR Shopping felmérése,  s az eredmények szakértő kiértékelése.

A felmérés főbb szempontjai:

  • A tájékozódás egyszerűsége az adott Web oldalon
  • Web oldal tartalmi minősége
  • Web oldal emocionális hatása

Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel