Próbavásárlási program az ÁKIR Shoppingnál

A fogyasztói élményt befolyásoló egyes tényezők, vagy a komplex tényezőrendszer vizsgálata a fogyasztói elégedettség mértékének megállapításával, a problémás területek felfedésével.

Megoldási alternatívák kidolgozása a próbavásárlás eredményeire építve, a felfedett hiányosságok orvoslására, a kijelölt területek fejlesztésére a minőségi javulás érdekében.

 

Előkészítés:
  • Megbízónk igényeinek és céljainak megismerése után a feladatot pontosítva megtesszük megoldási javaslatainkat.
  • A megoldási javaslatokat a több alternatívára kidolgozott ajánlattétel követi, mely tartalmazza a feladat megoldásához szükséges lépéseket a hozzájuk tartozó költségekkel együtt.
  • A megfelelő alternatíva kiválasztása után a Megbízóval egyeztetve kidolgozzuk azt a szempont rendszert, mely szerint megvizsgáljuk a fogyasztói elégedettségre ható területek mindegyikét, esetenként egyes speciális területeit.
Megvalósítás:
  • A megadott szempont rendszer szerint zajló felmérés képzett, anonim tesztvásárlóink segítségével zajlik. A tesztriport pontosan megmutatja az egyes üzleti/vendéglátó/szolgáltató egységek problémás, fejlesztésre szoruló területeit, mely a javulást szolgáló akcióterv alapja.
  • Az egyes próbavásárlások eredményei akár 24 órán belül elérhetőek megbízóink számára. A tesztelési periódus – mely esetenként más és más – a tesztriportok kiértékelésével zárul le. A kiértékelés gyorsan értelmezhető, pontosan kirajzolódnak általa a vállalkozás erős és gyenge pontjai.  A gyors és pontos eredmények, az egyszerű értelmezhetőség szinte azonnali beavatkozást tesz lehetővé.
  • Fontos, hogy a Mystery Shopping eredményeit a vezetőség felelősségi szintnek megfelelően ismertesse az érintett területek munkavállalóival.
  • A problémák feltárását a problémás területek javítása követi akcióterv alapján, melyet a Megbízóval egyeztetve dolgoz ki az ÁKIR Shopping és Akadémia.
  • Az ÁKIR Akadémia speciális – a felmérések eredményeire épített – képzéseivel további javulás érhető el.
Utógondozás:
  • A felmérések periodikus ismétlése ébren tartja a munkavállalók „harci” kedvét, lemérhető a speciális képzések vevő kezelésre gyakorolt hatása, lehetővé válik az apró eltérések  állandóan korrekciója.
  • A hosszú távú együttműködések gyümölcseként  egyre több információ birtokában, de külső szemlélőként, üzleti vakságtól menetesen, további konstruktív javaslatokkal szolgálunk megbízónknak a még hatékonyabb működés elősegítéséért.

 


Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel