Chef & Pincér/ A vendégelégedettség növelése a cél

Sikeresen zajlott március végén a Vendégkezelés, gazdaságos üzemeltetés – európai szintű rendszerelmélet kialakítása a vendéglátásban című workshop, amely a Chef & Pincér szaklap és a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség (MNGSZ) támogatásával valósult meg, Bardóczy Ákos Kolos, az ÁKIR Cégcsoport vezérigazgatójának előadásában.

A Workshop olyan – a vendéglátó egységek számára – kulcsfontosságú gazdasági és vendég kezelési kérdésekkel foglalkozik, melyek meghatározzák a működés sikerességének mértékét. A kihozható maximum elérése nem lehetetlen, titka a vendégelégedettség növelésében s a legkorszerűbb, hatékony üzemeltetési rendszer felállításában rejlik.

A kulcsszó a felelősségtudatos gazdálkodás megvalósítása a vendéglátó egység működésének minden szintjén, vendégbarát légkör megteremtése mellett.

Az eredményes működésre ható tényezők komplexitásának pontos átlátása, a különböző munkakörök felelősségi szintjének meghatározása, a munkavállalókban saját felelősségük tudatosítása; vezetői feladat. Vajon tudatában van a mosogató posztját betöltő munkavállaló annak, hogy munkájával nem csak az étkezéshez szükséges eszközök tisztaságát, hanem a vendéglátóhely üzleti eredményét is befolyásolja? „Bosszantó, ha a bevétel a zubogó csapon keresztül, dupla mennyiségű mosogatószerrel ömlik ki a csatornába.” A siker csak akkor lehet maximális, ha valóban mindenki felelős munkavégzőként teljesít a saját posztján.

A vendégekkel közvetlenül érintkező „frontvonal személyzet” munkájának konzekvens sikerét a verbális/nonverbális kommunikációs csatornák tudatos, összehangolt működtetése adja. Testbeszédünkkel már megszólalásunk előtt kifejezzük érzéseinket, s képesek vagyunk szimpátiát, vagy ellenszenvet kelteni. A kiszolgáló személyzet és a vendég között zajló kommunikáció fontosságát támasztja alá az a tény, hogy a  vendég elégedettséget meghatározó tényezők közül ez a legsúlyosabb hatású.

Az ÁKIR Akadémia Workshopja „felszolgálói” és vezetői modulsorokra bontva, négy-négy témakörön keresztül mutatja be a bevételek maximalizálásának, s a működési költségek minimalizálásának technikáit, mellyel maximális eredmény érhető el.

Vendégekkel érintkező “felszolgálói” modulsor:

Önismeret – Vendégkezelési technika – Örömteli eladás, élmény teli fogyasztás – Gazdálkodás

Üzletvezetői modulsor:

Vezetési alapfogalmak – Vezetői önismeret – Gazdálkodás – Sikeres csapat építés, csapat vezetés.

 

 

 

Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel