Gazdálkodási és vevőkezelési sikerstratégia

Akkreditált képzés, melynek témája: „A sikeres eladás kommunikációs technikája és a gazdálkodás hatékonyságának megvalósítása egy vállalkozásban”. (Programakkreditációs lajstromszám: PL – 5419) A szakképzési hozzájárulás terhére is igénybe vehető képzési forma.

A képzés célja, hogy a sikeres eladás kommunikációs koncepciójának alkalmazásával és az üzleti/vendéglátó/szolgáltató egység hatékony gazdálkodásának megvalósításával az ön vállalkozása maximális eredményt érjen el, a vevőelégedettség és a profit növelés területén egyaránt. A profitorientált vállalkozás profitközpontként tekint a vevőre, így elégedettségének megteremtése központi tényező kell, hogy legyen a vállalkozás életében. A vevőelégedettség – mint forgalom generáló tényező – megteremtésén túl azonban, a gazdálkodás hatékonyságára is koncentrálva, a vállalkozás nem csak forgalmát, hanem eredményeit is maximalizálhatja.

A képzés tematikájának főbb pontjai:

Frontvonalbeli munkatársaknak kidolgozott modul sor:

I. „Örömteli eladás”

II. A sikeres eladás kommunikációs koncepciója, gazdálkodási alapismeretek

  • A hatékony kommunikáció modellje, egyéntől függő, személyes feltételei
  • A meggyőzés és befolyásolás folyamata
  • Motiváció a vásárló/vendég/ügyfél kezelés szolgálatában
  • A vásárló/vendég/ügyfél tényleges igényeinek, kívánalmainak felismerése, kezelése
  • Vásárló/vendég/ügyfél típusok felismerése, kezelése
  • Helyzetgyakorlatok, esetjátékok
  • Hatékony önvédelem a mindennapi stressz kezelésére
  • Önismeret
  • Gazdálkodási alapismeretek
  • A sikeres eladás kommunikációs koncepciója

Vezetői modul:

III. Hatékony gazdálkodás, európai szintű rendszer szemlélet kialakítása

  • Vezetési alapfogalmak
  • A kontroll, mint vezetői feladatkör
  • Motiváció a gyakorlatban
  • Vezetői önismeret
  • Gazdálkodás
  • Sikeres csapatépítés és csapatvezetés


Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel