Recorded coaching

A tréning alapja mindig a konkrét eladási beszélgetés, üzleti kommunikáció során rögzített video és hangfelvétel, melynek elemzése Coach (tréner) segítségével zajlik.

Az eladó a felvételt az eladási beszélgetés után rögtön, de legkésőbb a nap végén – a trénerrel – visszanézve, szembesül saját gesztusaival, mimikájával, szóhasználatával, testtartásával, verbális és nem verbális kommunikációjának jellegzetességeivel. A Coach (tréner) segítségével kielemzik, megbeszélik a látottakat, majd megoldást találnak azon kommunikációs berögződések javítására, melyek negatív reakciókat válthatnak ki a vevőből, illetve tudatosítással tovább erősítik azokat a kommunikációs eszközöket, melyek pozitív emóciókat szülnek a vevőben, s így jó hatással vannak az eladásra.

Az emberek többsége nem tudatos kommunikátorként éli az életét, így nincs tisztában azzal, hogy milyen üzeneteket küld tudattalanul embertársai felé, és ezek az üzenetek hogyan csapódnak le a másik félben. Nem tudja, hogy miért és mivel vált ki szándékaival ellenkező, vagy épp pozitív hatást az emberekből. Nem tudja, hogy miért, vagy miért nem ér célba, próbálkozásaival. A siker esetleges egészen addig, amíg a kommunikáció nem válik tudatossá. A Recorded Coaching segítségével lehetővé válik a kommunikáció tudatos szintre emelése a negatívumok kiküszöbölésével, s a pozitívumok tovább erősítésével.

A módszer sikerességét az adja, hogy a munkatársak a helyesbített kommunikáció eredményét már a következő értékesítés során megtapasztalhatják, vagyis sikert könyvelhetnek el. A siker pedig hatalmas motiváló erő. Gyakran az eladási tréningekből szerzett felismeréseket azért nem építik be, mert alkalmazásukkor az első kísérlet nem sikeres. A Recorded Coaching esetében a tréner folyamatos pozitív megerősítéssel az eladó mellett áll, átsegíti őt az új „rendszerre” való átállás nehézségein, elkíséri őt egészen az első sikerekig. Ez a rendkívül hatásos oktatási módszer egyedi módon, egyénre és helyzetre szabottan nyújt segítséget az eladónak tudása tökéletesítésében. Rövid időn belül, hatékonyan finomítja az eladási technikát. Ez az intenzitás más tréning módszerrel nem érhető el.

A Recorded Coachingot rendszeres időközönként ismételve folyamatos pozitív megerősítéssel javíthatják kommunikációjukat a beosztott munkatársak, mindig szembesülve „javított” önmagukkal, s annak vevőre, s eladásra gyakorolt pozitív hatásával, zsebükben a motiváltság újabb muníciójával.


Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel