ÁKIR Akadémia


Workshop

• Vezetői Workshop
• Célzott Workshop alkalmazottaknak
• Mystery Shopping módszer Workshop
Tovább

„Örömteli Eladás”

Akkreditált vevő kezelési tréning, fókuszában a sikeres eladás kommunikációs koncepciója áll.
Tovább

Gazdálkodási és vevőkezelési sikerstratégia

Akkreditált képzés, melynek témája: „A sikeres eladás kommunikációs technikája és a gazdálkodás hatékonyságának megvalósítása egy Vállalkozásban”
Tovább

Recorded Coaching

A tréning alapja mindig a konkrét eladási beszélgetés, üzleti kommunikáció során rögzített video és hangfelvétel, melynek elemzése Coach (tréner) segítségével zajlik.
Tovább

Online képzés

Földrajzi elhelyezkedéstől független hozzáférési lehetőség az ÁKIR Akadémia képzéseihez, interaktívan, és letölthető anyagok formájában.
Tovább

Könyvajánló

Tekintse meg ajánlott szakirodalmaink listáját!
Tovább


Szálloda/Vendéglátás: európai szintű üzemeltetés

Szállodák, vendéglátó egységek vendégbarát, gazdaságos üzemeltetésével foglalkozó képzési rendszer.
Tovább



Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel