Workshop: Vendégkezelés, gazdaságos üzemeltetés

Európai szintű rendszerszemlélet kialakítása a vendéglátásban

Mi a vendég megtartásának titka? Hogyan növelem az egy főre eső fogyasztási átlagot, ezzel is növelve üzleti eredményem? Lojális, elégedett vendégek megszerzése, megtartása és hatékony üzemeltetési rendszer felállítása, azaz hogyan tegyem nyereségesebbé, eredményesebbé üzletemet? Miként növelhetem tudatosan üzleti eredményem?

A workshop célja

Európai szintű gazdálkodási ismeretek alapján, hatásosan alkalmazható gyakorlati megoldások megismertetése, átadása.

Kinek ajánljuk?

A vendéglátás kiterjedt piaci szegmensében minden tulajdonosnak, döntéshozónak, vezető szakembernek, aki vendéglátó egységében meg akarja valósítani a vendég elégedettség központi szerepének szem előtt tartásával, a vendéglátóhely, mint gazdasági egység leghatékonyabb, európai szintű üzemeltetését, amely az egyik oldalon a vendégnek maximális elégedettséget, a másikon a vendéglátó egység tulajdonosának maximális eredményt hoz.

Előadó: Bardóczy Ákos Kolos (ÁKIR Shopping és Akadémia)

A workshop helyszíne és időpontja: 7622 Pécs, Siklósi út 22. 2011. április 30., szombat 09:00 – 10:15 Workshop 10:15 – 10:30 Kávészünet 10:30 – 12:00 Workshop Részvételi díj:

7900 Ft +Áfa/fő Azonos cégnél dolgozó 3-5 fő jelentkezése esetén 5900 Ft +Áfa/fő Jelentkezés korlátozott számban, 15 főig. 15 főt meghaladó jelentkezés esetén a következő csoportot egy újabb időpontban indítjuk.

LETÖLTHETŐ JELENTKEZÉSI LAP


Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel