Mystery Shopping a vendéglátásban

Figyelje a Chef & Pincér következő számában Próbavendég cikkünket!

Ha ön a vendéglátás területén tulajdonos, vagy vezető, és szeretné tudni, hogy vendéglátó egységében, hálózatában milyen mértékű a vendég elégedettség, vegye igénybe az ÁKIR Shopping Mystery Shopping szolgáltatását.

Bővebb információért keressen minket alábbi elérhetőségeink bármelyikén,

Telefon/fax: +36 23 530 253 E-mail: info@akir.hu

Illetve: vegye fel velünk a kapcsolatot web oldalunkon keresztül a Kapcsolat/kapcsolat felvétel almenüpontra kattintva.

 


Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel