Mystery Guest

Szállodák, éttermek, turisztikai/wellnes/sport centrumokban a vendég elégedettség mérésének legeredményesebb módja, a Mystery Shopping elvén alapuló anonim, minősítő eljárás.

A Mystery Guest a vendég elégedettség mérés legeredményesebb, leghatékonyabb módja.

  • Ön profit központjai, azaz vendégei szemén keresztül figyelheti vállalkozását:

A feladatra előre felkészített teszt vendégek az Ön éttermében, szállodájában, szolgáltató egységében, pontosan úgy viselkednek, mint a tényleges vendégek, azzal a különbséggel, hogy tudatos megfigyelőként vannak jelen. Anonimitásukat megtartva ugyanabban a kiszolgálásban részesülnek, mint bármely más vendég, így megfigyeléseik valós „vendég élményt” tükröznek.

A megfigyelés előre meghatározott szempontrendszer szerint zajlik. A felmérés kiterjed minden olyan területre, mellyel a vendég kapcsolatba kerülhet ott tartózkodása alatt, s elégedettségét befolyásolja. Ezek a következők: a vendégkezelésben/kiszolgálásban rejlő emberi, emocionális tényezők, valamint a környezeti és a szolgáltatás minőségét meghatározó részletek.

A tesztriportokat a megrendelő egyedi kéréseit figyelembe véve állítja össze az ÁKIR Shopping, akár az egyes vevőelégedettségre ható momentumokra kiélezve (pl. reklamáció kezelés). A tesztriportok nem száraz igen-nem kérdőívek. Az egyes pontok mellé leírt megfigyelések alapján film szerűen elevenedik meg Ön előtt a vendég ott tartózkodása.

  • Gyors válaszreakció a felmerülő hibákra:

A Mystery Guest lerövidíti a reakció időt, hiszen gyors eredményt, azonnali visszajelzést ad Önnek Vállalkozása működéséről, így a hiba azonnal kiiktathatóvá, javíthatóvá válik, hogy minél gyorsabban visszaálljon a vendég elégedettséget fokozó helyes működés.

  • A hibás biztonság érzet kialakulásának kizárása:

Nem engedi meg a hibás biztonság érzet kialakulását, mely visszajelzések híján gyakori. (Sokszor még akkor sem reklamál a vendég, ha valós sérelem éri.) Ha Ön csak a hibák elmélyülése után szembesül a negatív működéssel, a hiba kijavítása hosszadalmas, nehéz.

A rendszeres időközönként ismételt felmérésekkel Ön szinten tarthatja, növelheti a vendég kezelés minőségét Vállalkozásában.

  • Versenyelőny:

A Mystery Guesttel az adott piaci szegmensben jelen lévő versenytársak erős és gyenge pontjait felmérve Ön képet kap arról, hogy Vállalkozása milyen helyet foglal el a versenyben. Lehetővé válik a versenypozíció javítása, illetve az előnyös pozíció megtarthatóvá, a versenyelőny növelhetővé válik.


Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel