Mystery Call

Telefonos ügyfélszolgálatok, Call Centerek, Üzleti egységek telefonos ügyfél kezelésének ügyfél orientáltságát vizsgáló anonim minősítő eljárás.

Ez a módszer a legkülönbözőbb profilú vállalkozások – Call Centerek, üzlet hálózatok, üzleti egységek, szállodák, éttermek, wellness központok stb. – telefonos ügyfélkezelésének, ügyfél orientáltságát, a vevőszolgálati dolgozók, alkalmazottak szakmai felkészültségét méri fel és minősíti, hasonlóan a Mystery Shoppinghoz. A módszerrel az ügyfél telefonos bejelentkezésére adott válasz minősége, egyes esetekben az ügyféllel való kapcsolattartás, ügyfél utógondozás megvalósulása, minőségének vizsgálata válik lehetővé.

Az anonim telefonos tesztelő ugyanúgy viselkedik a telefonban, mint bármely más telefonos érdeklődő, szolgáltatást igénybe vevő, azzal a különbséggel, hogy a feladatra előre felkészítve, tudatosan vizsgálja az előre megadott szempontok szerint a telefonos kommunikációt. Az érdeklődő anonimitását megtartva pontosan ugyanolyan felvilágosításban részesül, mint egy valós telefonáló, így a „telefonáló élménye” hűen tükrözi az ön vállalkozásának telefonos ügyfél/vendég/vevő kezelésének minőségét.

Az ügyfelekkel való telefonos kommunikáció jelentősége igen nagy. Éttermi asztalfoglaláskor, vagy szállodai szobafoglaláskor a telefonos vendégkezelés alapján alkot – még a szolgáltatás igénybe vétele előtt – képet a leendő vendég az adott étteremről, szállodáról. Ha a telefonos élmény hatására kialakult kép negatív, nehéz lesz azt megváltoztatni, már ha ezek után nem kopogtat inkább be a konkurencia ajtaján a vendég.

Vajon hány vendéget/ügyfelet/vevőt veszítenek el az elégtelen telefonos ügyfél/vendég/vevő kezeléssel a legkülönbözőbb vállalkozások?

A Mystery Call segítségével kiküszöbölhetővé válnak az ügyfélre negatívan ható ügyfél kezelési bakik, sőt „vendégbarát” ügyfél/vendég/vevő kezeléssel becsalogathatóvá válnak a különböző szolgáltató/vendéglátó/üzleti egységekbe az érdeklődők, s érdeklődőkből szolgáltatást igénybe vevőkké/vendégekké/vásárlókká válnak.


Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel