Hogyan érhető el az állandó magas minőség?

  • Az első próbavásárlási ciklusban felmérjük, hogy az ön vállalkozásában az egyes, vevőelégedettségre ható területeknek melyek az erős és gyenge pontjai.
  • Megmutatjuk önnek, hogy ezek hogyan hatnak a vevő/vendég elégedettségre, majd megoldási javaslatot teszünk a hibák kijavítására, az erősségek további erősítésére, elősegítjük a szervezeti ellenállás leküzdését.
  • Ezt követően az ön vállalkozásában elindul egy javulási folyamat, mely magasabb minőségű vevő/vendégkezelést jelent, valamint az egyéb vevő elégedettségre ható tényezők javulását. A javulás, ha nem követi újabb próbavásárlási ciklus az elsőt, csak időszakos.
  • Az állandó magas minőség akkor érhető el, ha a próbavásárlási/próbavendég tesztek ciklikusan követik egymást, a fejlődés pedig akkor a leglátványosabb, ha ehhez, a felfedett problémás területek fejlesztését, a meglévő erősségek további erősítését célzó képzési program is társul, melyet vállalkozásra szabottan építünk fel önnek.
  • A Mystery Shopping folyamatos alkalmazása lehetővé teszi az újabb hibák, apró eltérések azonnali felfedezését, javítását, korrigálását, így az üzletmenet mindig gördülékeny, vevő/vendégbarát marad.
  • Az adott üzleti/vendéglátó/szolgáltató egység optimálistól való működési eltérései, a hibák és erősségek oktatásban való megjelenése – személyeskedés nélkül – az oktatást emberközelivé teszi, a dolgozók érintettnek érzik magukat, s valóban saját problémáikra kapnak gyakorlati megoldásokat.
  • Az oktatást követő próbavásárlásokkal lemérhető, hogy képzéseink tudásanyaga mennyiben került beépítésre a mindennapi működésbe, s általa a felfedezett hibák kiküszöbölhetővé váltak-e.
  • A próbavásárlás és az eredményekre épített képzések rendszere egyre magasabb szintre emeli vállalkozásában a vevő/vendégkezelés és más, az elégedettséget befolyásoló tényezők minőségét. Az állandó kontroll és képzések hatására az állandó magas minőség elérhetővé válik.

Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel