ÁKIR Shopping a médiában

Eszközök mutatása
Hasábok száma::1234
Megnyit:
Válogatás::DátumNév

Gyógyszertár (MOSZ) / Elégedett vásárló = Magasabb forgalom

Az  utóbbi  években  a Gyógyszertárak  piacán is...

Az  utóbbi  években  a Gyógyszertárak  piacán is megjelent  a vásárlók meghódításáért küzdő  konkurencia. A  vásárlók ...

Projekt megnyitása
2007 03 14 10 28 50

Világgazdaság Online / Hisz a megértő mosolyban

A legtöbb sikeres hazai vállalkozás a nyolcvanas évek végén, a...

A legtöbb sikeres hazai vállalkozás a nyolcvanas évek végén, a kilencvenes évek elején indult, ez nem véletlen, hiszen a rendszerváltás előtt nem igazán volt...

Projekt megnyitása
2002 06 10 14 43 27


Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel