Céljaink

Az ÁKIR Shopping célja: versenyelőny teremtése az ön vállalkozása számára a vevőelégedettségben rejlő kihasználatlan potenciálok felfedésével, tudatosításával, és kiaknázásával.

Egy profit orientált vállalkozás profit központja a vásárló. A pozitív vásárlói élmény megteremtése és fenntartása azért létfontosságú feladat, mert csak az elégedett vásárlóból lesz visszatérő vevő, aki „szájreklámmal” is segíteni fogja vállalkozását a magasabb profit elérésében.

Sikeres eladásról csak akkor beszélhetünk, ha a vevő a megvásárolt termék/szolgáltatás mellé, pozitív vásárlási élményt és maximális elégedettséget társít. A vásárló iránytűként mutatja a vevőelégedettségen keresztül vezető az utat a magasabb profit eléréséhez.

A pozitív vásárlói élmény megteremtése összetett feladat, melyet legmarkánsabban a frontvonalszemélyzet kommunikációja befolyásol, túlmutatva a kereskedelmi/vendéglátó/szolgáltató egység helyszíni s termék tulajdonságainak hatásán.

A vevőelégedettség megteremtésének kulcsfigurája tehát a vevőkkel közvetlenül kapcsolatba lépő eladó/felszolgáló, aki a „küszöbön túl”, azonnal „kölcsönhatásba lép” a betérő vevővel, vendéggel, szolgáltatást igénybe vevővel. A kölcsönhatás eredménye akkor lesz pozitív, ha az eladó képes a vevő személyiségét felismerve és igényeit mindvégig szem előtt tartava, empatikusan végigvezetni őt az eladás különböző fázisain.

A vevőelégedettségre ható tényezők részletes vizsgálatának legkiválóbb módszerét, a Mystery Shoppingot alkalmazva, próbavásárlóink, anonymitásukat megőrizve, átlagos vásárlóként, valóságos vásárlási szituációban térképezik fel a vásárlói élményre ható összes tényezőt (külsőségek és a vevőkezelés különböző fázisaiban fellelhető jellemzők), reális képet adva az adott üzleti egységben uralkodó aktuális állapotokról. A teszteredmények szakértő elemzésével pontosan kirajzolódnak a fejlesztést igénylő területek.

Az ÁKIR Shopping és Akadémia  komplex Mystery Shopping programjaival nem csak az állapotfelmérésre, vagyis a próba vásárlói tesztek elvégzésére és annak szakértő elemzésére koncentrál. A tesztek eredményeire építve, az adott üzleti egység célkitűzéseit, a javítandó területeket, valamint a pozitívumokat figyelembe véve célzott workshopok és más oktatási formák keretében megmutatja a változtatás módját. Az üzletmenetre negatívan ható tényezők így azonnal kiiktathatóvá válnak, ugyanakkor a pozitívan ható mozzanatok tudatos szintre emelve megerősítésre kerülnek. A megfelelő motivációval megteremthetővé válik az örömteli eladás, és élmény teli vásárlás összhangja az ön vállalkozásában.

Az állapotfelmérések, és célzott oktatások periodikus ismétlése megbízhatóan kiiktatja az üzletmenetben keletkező aktuális problémákat, lehetővé teszi a változásokhoz való rugalmas, gyors alkalmazkodást, szinten tartja, illetve egyre magasabb szintre emeli a vevőkezelést.

Az ÁKIR Shopping és Akadémia minden esetben eléri célját, azaz versenyelőnyt teremt vállalkozása számára, ha ön felismerte a vevőelégedettségben rejlő potenciálok kihasználásának fontosságát.


Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel