ÁKIR könyvajánló

Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel Szókratész kiadó, Budapest 2003


A könyv mindazokhoz szól, akik valamely szervezetben dolgoznak, vagy dolgozni fognak. Szisztematikusan készíti fel és ad segítséget a leendő, vagy már gyakorló vezetőknek a menedzsment ismeretek elsajátítására. Olyan szemléletet nyújt, amely az eredményes és sikeres vezetéshez nélkülözhetetlen. A könyv azért nemzetközi jellegű, mert a menedzsment ismeretek nemzetköziek, számtalan régió, ország kutatóitól, gyakorló vezetőitől származnak és sok ország gyakorlatában alkalmazzák azokat. Azért európai szemmel íródott, mert a szerző életének, tevékenységének színtere Európa. Ez a kulturális háttér, értékrend jellemző a szerző gondolkodásmódjára, vezetői, oktatói, kutatói gyakorlatára.




Dr. Barta Tamás-Tóth Tihamér: Vállalkozástan Szókratész kiadó Budapest 2006


A vállalkozások mindegyike nagyon személyes emberi folyamat eredménye. A vállalkozó felismer egy lehetőséget, azt értékeli és keresztülviszi, mert újat, sikert akar és bízik önmagában. A vállalkozói személyiség kifejlődését segítheti az iskola s azok a tanárok, akik a vállalkozást lehetséges hivatásnak tartják. A szerzők – mint gyakorló vállalkozók és pedagógusok – e tankönyvben foglalták össze körültekintően a vállalkozás legfontosabb ismereteit (vállalkozásformák, a piac működése és befolyásolása, a vállalkozás környezete: gazdasági környezet, számviteli kötelezettség, adók, bankhitelek; üzleti terv: előkészítése, lépései; az üzleti terv megvalósítása: vállalkozás alapítása, indítása, operatív vezetése, megszüntetése). Ellenőrző kérdésekkel, példákkal, irodalomjegyzékkel kiegészítve.




Dr. Barta Tamás-W. Barna Erika: Személyiség, kommunikáció, etika Szókratész kiadó Budapest 2009


A XXI. század keretei között élő emberek és az intézmények kapcsolatrendszerei mindenképpen megkövetelik a modern és korszerű kommunikációs eszközök és rendszerek hatékony, célravezető ismeretét és alkalmazását. Az üzleti világban hosszútávon azok képesek érvényesülni, akik megfelelő önismerettel, kommunikációs kulturáltsággal és etikus magatartással bírnak. A főiskolai hallgatók, a humán controlling témakörrel foglalkozók és a tanulók nagy hasznát veszik azoknak az ismereteknek, amelyeket a két szerző e munkájában kitűnő hozzáértéssel és igényességgel leírt.




Dr. Garáné Bardóczy Irén-Bardóczy Ákos Kolos: Örömteli eladás Szókratész kiadó Budapest 2008


Mi a vásárló megtartásának titka? Néhány hatásosan alkalmazható gyakorlati megoldást ismerhetnek meg az “Örömteli eladás” című könyv olvasói, és az ehhez kapcsolható tréning résztvevői. Közkinccsé teszünk olyan kereskedői, értékesítői, felszolgálói fogásokat, módszereket, amelyek segítségével a vásárlók, vendégek elégedettségét, visszatérését, törzsvásárlóvá, törzsvendéggé válását érhetik el. Ha a könyvben olvasottakat, ill. a tréningen tanultakat folyamatosan alkalmazzák, garantált a siker: forgalom növekedés.




Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel