ÁKIR Shopping és Akadémia

Az ÁKIR Shopping elsősorban Mystery Shopping technikát alkalmazó, vevő elégedettség vizsgálattal, a kapott eredmények elemzésével, a korrekciós javaslatok kidolgozásával, és – opcionálisan – a visszacsatolást biztosító, dolgozói tréningek lebonyolításával foglalkozó cég.

A dinamikusan fejlődő magyar tulajdonú céget 2002-ben alapította Bardóczy Ákos Kolos, aki egy 30 éves európai tapasztalattal bíró piacvezető osztrák Mystery Shopping cég tudását  építette be a cégnél végzett tanulmányait követően az ÁKIR Shopping működési koncepciójába, mely folyamatosan kiegészül a szakmát érintő legújabb fejlesztésekkel és eredményekkel.

Az ÁKIR Shopping és Akadémia  eredményei és sikerei a kezdetektől a következőkben rejlik:

  • Komplex programot kínál megbízóinak a vevőelégedettségben rejlő összes potenciál felfedésére, tudatosítására és kiaknázására a magasabb profit elérésének érdekében.
  • Szerteágazó megbízói hátterének köszönhetően rálátással bír a piac összes szegmensére, s az aktuális piaci trendekre. Így ön a legfrissebb piaci információkkal kiegészített teszt vásárlási és oktatási programot kapja.
  • Vállalkozásra szabott speciális programjainak alkalmazásával minden esetben javulást ér el a megbízó a kívánt területeken, sőt, gyakran a felmérések plusz hozadékaként az el nem várt területeken is.
  • A professzionális segítség nyújtás nem áll meg a tesztvásárlások során szerzett információk megbízónak való átadásával és annak lényegre törő, szakértő elemzésével. Az ÁKIR Shopping vezetősége az önök üzletmenetéből vett naprakész információk alapján az önök cégére, de akár üzleti egységére szabott oktatási programot dolgoz ki a versenytársakat megelőző azonnali javulás elérésének érdekében.
  • A teszteredmények felhasználásának ez utóbbi, leghatékonyabb módját, egyre több Vállalkozás választja eredményei javítására.
  • A cég oktatási tevékenysége iránti érdeklődés évek óta fokozatosan növekvő tendenciát mutat, így 2011-re felzárkózott az ÁKIR Shopping Mystery Shopping tevékenysége mellé a cég oktatással foglalkozó ága, az ÁKIR Akadémia.
  • Megbízóik keresik a hosszú távú együttműködés lehetőségét, hiszen felismerték a vevőelégedettségben rejlő gazdasági erő súlyát. A vevő elégedettség pedig folyamatos vizsgálatok-értékelések–tréningek mellett tartható fenn és fejleszthető, emelhető magasabb szintre hosszabb távon.
  • A gazdasági válság inspiráló tényezőként hat a vevőelégedettség fontosságát felismerő vállalkozásokra, a vevőelégedettség megteremtésében, fenntartásában, növelésében.
  • A professzionális munka hátterében 40 éves európai tapasztalaton alapuló, folyton megújuló tudásbázis és naprakész technikai háttér áll, valamint az ÁKIR Shopping és Akadémia elhivatott szakemberei, akik személyes ügyként kezelik a vevőelégedettséget befolyásoló összes momentum feltárását az önök vállalkozásában, az elérhető leggyorsabb, versenytársakat megelőző javulás érdekében.

Szerintünk…

  • “Nagyon fontos  az azonnali cselekvés, mert ha nem teszek rögtön  valamit egy hiba kiküszöböléséért, máris két hibát vétek.”

    Florian Wille/gazdasági igazgató/Kempinski Corvinus Hotel, Budapest, Shef&Pincér
  • “A képzett tesztelő nem egyszerűen vevőként viselkedik, hanem olyan álvevő, aki tudatosan hoz létre az eladót minősítő élethelyzeteket.”

    Bardóczy Ákos, Világgazdaság
  • “A Mystery Shopping bázisa,  eszköze a vásárlók megnyerésének, megtartásának, a törzsvevői kör kialakításának.”

    Bardóczy Ákos, mfor.hu

Szolgáltatásaink

  • Mystery Shopping
  • Mystery Guest
  • Mystery Call
  • Rejtett kamerás próbavásárlás
  • Vevőelégedettség mérés
  • Közvélemény kutatás
  • Üzleti tanácsadás
  • Workshop
  • „Örömteli eladás”
  • Recorded Coaching
  • Motivációs tréning
  • Online képzés

ÁKIR Blog

Twitter

    No public Twitter messages.

Kapcsolatfelvétel